Tandatangan Termahal???

ehm.. dah lama tidak up date blog... busy dengan test serta study.. nasib dah berakhir... x thu r mcm mana nnt final exam kan.. hopefully boleh buat yang terbaik.. ok post kali nie saya ambil dari blog orang laen.. macam best jer tu yang copy and paste tu.. heheheehe enjoy your reading ya!!!

1. Tandatangan William Shakespeare

Tandatangan William Shakespeare yang asli dikatakan hanya ada 6 di muka bumi ini dan dikatakan tandatangan yang termahal di dunia iaitu dianggarkan $5juta iaitu RM 15 Juta bagi duit Malaysia setiap satu.
2. Tandatangan Bekas Presiden AS Abraham Lincoln

Tandatangan bekas presiden AS ini yang di ambil di atas satu surat dikatakan pernah dilelong sehingga mencecah $ 748,000 iaitu sebanyak RM 2, 244, 000 pada tahun 1991.. wow kat atas surat pun boleh dilelong..memang hebatt
3. Tandatangan John Lennon

Tandatangan ahli kumpulan The Beatles ini iaitu John Lennon dikatakan tandatangan yang terakhir beliau di atas salinan albumnya yang terakhir pada tahun 2003 sebelum mati dibunuh. Nilai tandatangan ini dikatakan mencecah $ 525,000 iaitu sebanyak RM 1, 575000.
4. Tandatangan Jimmy Page

Tandatangan lagenda gitaris Jimmy Page pernah mencecah $49,000 iaitu sebanyak RM 275, 000 di suatu jualan lelong. Tandatangan ini ditandatangani di sebuah gitar.
5. Tandatangan Jimmy Hendrix

Tandatangan pemain gitar paling berpengaruh dalam sejarah muzik rock ini telah mengejutkan dunia apabila meninggal pada usia 27 tahun. Walaubagaimanapun, tandatangannya di atas sebuah kertas memiliki harga £ 41,000 iaitu sebanyak RM 230,000

Akhir kata kopi AisSatu!!!

6 comments:

  1. wah..1st time bace. tandatangan pn bleh lelong? kagumkagum.

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu
    mmg bole..
    klu terkenal r..

    ReplyDelete
  3. klu idup x bernilai r tanda tangan tu...
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. mne tanda tangan aku? tanda tangan aku kn mahal

    ReplyDelete
  5. milo ais satu !!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara FahmiJamal@KopiAis23