Apa Yang Tidak Kena Dengan Sukan Olimpik 2012???



Logo Sukan Olimpik 2012...
siapa boleh eja ZIONS dari logo ni? ;)



lagi satu... nak tau kenapa dia ada dua maskot mata satu??Wenlock and Mandeville, the official London 2012 Olympic and Paralympic mascots, with design features

Wenlock and Mandeville, the official London 2012 Olympic and Paralympic mascots, with design features London 2012 Mascots TM © LOCOG 2009-10




MASKOT OLIMPIK 2012




"wenlock" & "mandeville"




kenapa dua maskot bermata satu?
biar saya kupaskan berdasarkan teori & knowledge yg saya ada.

WENLOCK



WENLOCK- namanya di ambil sempena sebuah pekan kecil di ENGLAND, yg di panggil MUCH WENLOCK. Apa yg istimewanya pekan kecil ini? Di dalam pekan kecil ini terdapat banggunan 'freemasonry' dan dihiasi dgn ukiran 'freemasonry' . Ia adalah hasil sentuhan seorang pengukir seni pd tahun 1599 yg telah mengabdikan dirinya kepada 'freemasonry'. Dia ialah WILLIAM HANCOX.
 
  1. ciri2 maskot ini memperlihatkan dia seorang yg berkuasa, solid, berbadan emas/platinum & kuat serta menampakkan dia seperti memakai "crown"
  2. aksesori yg kononnya "gelang olimpik" dipakai pun tak semana2 tak kena dgn maskot ini.. mungkin cuma untuk melengkapkn sebagai seorang Raja/firaun. Kalau tgk btul2... dekat crown dia tu ada mcm simbol pelik.. btul ke lambang taxi london? ke lambang piramid? Seperti yang terdapat pd 1 dolar us?
JAWAPAN: WENLOCK = DAJJAL


MANDEVILLE


  1. Man-Devil-le? DEVIL?ketahuilah kalian... bahawa Iblis itu juga bermata satu !!!! pernah baca sirah Nabi Idris? dimana baginda telah membutakan sebelah mata Iblis dengan jarum??

  2. maskot ini berwarna biru.... korang masih igt lagi Iblis dijadikan oleh Allah dengan apa? ya, api berwarna BIRU. tgk bentuk kepala dia... Macam Tanduk kan? ada ekor pulak tu?

JAWAPAN: MANDEVILLE = IBLIS

  • Kesimpulan?? Zionis/Freemason/Kerajaan Dajjal akan bermula pada tahun hadapan... Sukan Olimpik ini adalah umpama majlis perasmian bagi menyambut kedatangan baru Raja mereka yg di nanti2...dajjal al-masih... dimana seluruh negara bersungguh2 untuk menyertai upacara ini termasuk negara Islam itu sendiri.... betapa mereka memperbodohkan dunia..

  • Kajilah sejarah Olympian Athletes.. dan anda akan faham... Sukan Olimpik ini umpama ritual, majlis mentakhtakan raja baru... kepada sebuah kerajaan yg bakal menzalimi dunia. Wallahualam.
Akhir Kata, KopiAis satu!!!!

2 comments:

  1. mana dapat info ni... kongsikan kat along...

    ReplyDelete
  2. mengarut betul la org putih ni.. ingat kita ni tak tahu apa niat mereka sebenarnya.. huu.. apa2 pun, kita kena bersedia akan apa yang akan berlaku pada masa akan datang... teguhkan iman dan takwa.. good job kopi ais..!^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hak Cipta Terpelihara FahmiJamal@KopiAis23